Maar tegenwoordig bestel je zo’n apparaat gewoon via internet. Onze keus viel op een vaatwasser van AEG, die door Coolblue snel geleverd kon worden. Heel snel zelfs: zondagavond besteld en maandagochtend konden we de opgehoopte vaat weer wegwerken. Met een glimlach, want voor minder doet Coolblue het niet.
De volgende dag kreeg ik een mailtje: of ik een review wilde schrijven over onze nieuwe vaatwasser. Als ik dat deed maakte ik kans op 100 euro. Maar ook zonder die kans had ik dat wel gedaan, zo blij was ik met onze AEG FFB53900ZW. Dus ik geef een hoop sterren voor gebruiksgemak en wasresultaat.
De volgende dag kreeg ik een mailtje: of ik een review wilde schrijven over onze nieuwe vaatwasser. Als ik dat deed maakte ik kans op 100 euro. Maar ook zonder die kans had ik dat wel gedaan, zo blij was ik met onze AEG FFB53900ZW. Dus ik geef een hoop sterren voor gebruiksgemak en wasresultaat.
Voor de geloofwaardigheid noemde ik ook een paar minpuntjes: het droogresultaat had iets beter gekund en er stond een vreemde vertaalfout in de handleiding. Maar verder waren we heel blij: een betaalbare vaatwasser van een betrouwbaar merk, supersnel bezorgd door Coolblue.
Ik verstuurde mijn review met nog steeds die glimlach op mijn gezicht. Maar die verdween de volgende dag door een mailtje van Coolblue: mijn review zou niet op de website worden geplaatst omdat die niet voldeed aan de “richtlijnen”: Wij zien graag dat een review onderbouwd wordt met meningen en feiten, vertelt hoe en waar je het product gebruikt, begrijpelijk is geschreven met verzorgd taalgebruik, uit minimaal 20 woorden bestaat, voorzien is van plus- én minpunten.
Precies dus zoals als ik mijn review had geschreven: compleet met meningen en feiten, in begrijpelijke en verzorgde taal, inclusief een paar minpunten voor de geloofwaardigheid. Alles voor een glimlach, totdat een of ander huppelkutje (m/v) het opeens weer voor Coolblue verpest.
Ik verstuurde mijn review met nog steeds die glimlach op mijn gezicht. Maar die verdween de volgende dag door een mailtje van Coolblue: mijn review zou niet op de website worden geplaatst omdat die niet voldeed aan de “richtlijnen”: Wij zien graag dat een review onderbouwd wordt met meningen en feiten, vertelt hoe en waar je het product gebruikt, begrijpelijk is geschreven met verzorgd taalgebruik, uit minimaal 20 woorden bestaat, voorzien is van plus- én minpunten.
Precies dus zoals als ik mijn review had geschreven: compleet met meningen en feiten, in begrijpelijke en verzorgde taal, inclusief een paar minpunten voor de geloofwaardigheid. Alles voor een glimlach, totdat een of ander huppelkutje (m/v) het opeens weer voor Coolblue verpest.
Die 100 euro hoef ik trouwens ook niet meer, want dat blijkt dus een tegoedbon te zijn, te gebruiken bij Coolblue. Voorlopig maar even niet. Er zijn meer dozenschuivers.
1 opmerking:
Oefening baart kunst Nico!
Een reactie posten