dinsdag 25 juli 2017

Gesprek met de klantenservice van bol.com

Welkom bij de virtuele assistent van bol.com. Waarmee kan ik je van dienst zijn?

Ik wilde een telefoonhoesje bestellen van Smartphonehoesjes.nl. Dat lukte niet omdat ik in het verkeerde land zou wonen. Maar ik gaf gewoon mijn Nederlandse adres op. Rechtstreeks via Smartphonehoesjes.nl bestellen ging wel. Rare fout op jullie site.

Wil je informatie over het bestellen van artikelen bij een externe verkoper?

Nee, ik geef een domme technische fout aan jullie door. Doe er je voordeel mee.

Wil je weten hoe je contact op kunt nemen met een externe verkoper?

Zit er iemand met hersens aan de andere kant?

Wil je weten hoe je contact op kunt nemen met een externe verkoper?

Laat maar. Domme sukkels.

Sorry, kun je alsjeblieft deze vraag met ja of nee beantwoorden? Wil je weten hoe je contact op kunt nemen met een externe verkoper?

(Gesprek met Billie van de "klantenservice" van bol.com op 25 juli 2017)


Lees ook: Eliza en Eva. Dertig jaar vooruitgang in kunstmatige intelligentie.






 

 

1 opmerking:

Anoniem zei

hilarisch :-)