maandag 16 november 2015

Hoe vervoerders zich presenteren

HSL Logistik: maatschappelijk verantwoordt
"(...) Een vorm van reclame die wellicht compleet nieuw voor u is, maar wel eentje die zeker zijn vruchten zal afwerpen qua landelijke bekendheid en exposure uren van uw bedrijfsnaam. Daarnaast is deze vorm van reclame ook zeer milieuvriendelijk, en levert dit dus direct een bijdrage om uw groene doelstellingen als bedrijf te communiceren, m.a.w. maatschappelijk verantwoordt ondernemen." www.hsl-logistic.nl

Train Services: kwalitatief en ontzorgend
Visie: "Leveren van kwalitatieve en compleet ontzorgende diensten aan Spoorwegondernemingen, Rail Operators en Wagon eigenaren." Missie: "Het realiseren van een Europees netwerk aan ondersteunende diensten op het gebeid van Railgoederenvervoer." www.trainservices.nl

Railion: Klimaschutz
"Umweltschutz ist innerhalb des integrierten Managements ein wichtiges Thema für Railion. Es ist unsere Aufgabe, die Auswirkung unserer Tätigkeiten auf die Umwelt zu minimieren. Dazu gehören Klimaschutz, Lärmminderung und der sparsame Umgang mit Ressourcen."

Op de foto een gipstrein van Railion (tegenwoordig DB Schenker Rail).










Geen opmerkingen: